HATA STADSBUSSARNA

Det gör jag ännu mer nu.
Förut var det mer passivt och berodde på att jag alltid fick sitta med alkisarna eller the weirdos, eller att det alltid blev rött ljus eller hände nåt som försenade bussen.


NU beror det på en bitter skitchaufför!
Det börjar med att syster Anna och jag missar 18.15-nackstabussen men det gjorde inget för vi satt o fika.
MEN sen kom vi i tid för att ta 18.45-bussen men märker att den inte kommer så vi börjar traska ner mot navet för vi var på den övre hållplatsen.
MEN då kommer den, så jag springer tillbaka för att hålla den och Anna var någon meter bakom mig.

Jag hinner.
Han öppnar dörren.
Jag vinkar in Anna så han ser att det är en till. (Hon är max 10 sekunder ifrån)
Han säger: Jag är redan försenad.
OCH STÄNGER SKITDÖRREN INFÖR ÖGONEN PÅ MIG OCH ÅKER IVÄG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VAAAAAAAAAAA?!!!!!!!!!?!?!?!?

Vilken jävla pucko.
ÄR DET VÅRAT FEL ATT DU ÄR FÖRSENAD ELLER?!!!?!?!?!

Så vi fick vänta ytterligare en halvtimma.
Hata buss 4-evah.


image1129


Och surtanten som jag ibland lurar fram, så har jag nu skrivit till Sundsvalls tidning på "Säg vad man vill" och även  till DinTur för att klaga.


Kommentarer
Postat av: normalin

hahahaa allvarligt skrev du en insändare? :D (saknar dig)

2008-02-01 @ 11:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback