Fridens

mina medmänniskor.

Jag hade tänkt att visa lite nyårsbilder men det får vänta för att min kamerasladd (till för övrigt min nybytta fiiina kamera) är hos syster.

Men det var roligt!

Den innehöll:
- ny kamera
- förmys hos marika
- fördrink
- försnacks
- singstar
- förrätt (broccolisoppa med heta räkor)
- varmrätt (potatisgratäng med gokött och mozarella&tomat-sallad)
- efterrätt (tobleroneparfait med jordgubbssås)
- lite mer singstar
- baileys coffee
- en taxi till kovland
- massa dans med mina co-dancers Marrki o säl
- stjäla-brie-och-rostbiff-i-en-kon-och-äta-i-en-tvättstuga-medan-zombiemalin-sjunger-och-spelar-gitarr-äventyr
- 6 sittande och 2 liggande personer i en liten bil
- en french hot dog

Idag fick vi nya varor, det var kul! Även fast det bara var bas... som vanligt.
En till kul grej var mitt möte med kära Pernilla. Jag gillar hon.
image211
(ja, jag gillar mr burns där på hörnet också)

En liten tjyvtitt
image273


"Jag tycker om att slå min syster. Inte medvetslös, bara så att hon förstår allvaret."

Jörgen, 7 år


Kommentarer
Postat av: mig själv

uppdatera din slöing give me kurtpicturesssss :)ses imorn badarn btw


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback