förbannelse

Dagen flöt väl på som vanligt och precis innan jag skulle stänga längtade jag till att få träna av mig de oönskade kilona.
Jag trycker duktigt in koden och larmet går igång.
Vad gör jag?

Jag glömmer min påse med träningskläder i fikarummet.
Kan varken stänga av larmet eller gå in i fikarummet för då ringer Securitas och undra vad fan jag håller på med.
suck.

Så ja låter min stackars påse ligga kvar där i mörkret.
Och jag blir ändå tvungen att åka ut till hallen för att hämta min nya föreningsoverall och träningslinnet/tröjan som vi fått sponsrade av Norrvidden.
       

Men det var nog meant to be, träningen var inställd och jag fick istället en liten pratstund med Ida och Veronica.

Och nu har jag ääääntligen fått sims-spelen av syrrans äldsta.
yeeey.

wiie.


image1078
Majzan börjar bli omöjlig på modellfotona. Som en snofsig liten fotomodell som tror sig veta sitt bästa!
Det ska bli ändringar på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback