Elin

image1049
Det här är Elin.
Min tränare Kristers sambo som är el gravido och ska få den lille bebisen snart.
(där jag för övrigt tror att de håller in om det är en tjej eller kille för varje gång jag frågat så har Krister undvikit frågan och kommit in på något annat och då har jag helt tappat spåret. Smart gjort krillis)

Ville iaf lägga upp den här bilden för att den var fin (jag har snott den från hennes syster Idas blogg så ja kan tyvärr inte ta åt mig äran att jag knäppt den själv, eftersom de gånger som laget har hittat på nåt och varit i deras hus så har ju jag varit borta eller upptagen. What a coincidence? eller??!)

Nej nu måste jag göra nåt vettigt!
Och idag får jag ju ha på mig vilka kläder jag vill, jag är ju ledig! Kan ju inte slösa bort det på att ha mysisar då!

Kommentarer
Postat av: !!

braaa marknadsföring det där

2008-01-16 @ 15:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback