Undra..

..vem som blir det svarta fåret nu?
image1187


Skorna var för övrigt från DNA, men det kanske jag sa. Fick även lite rabatt, wiho! Invigde de blå idag.
Annars så försökte jag träna bort träningsvärken imorse på Ego, gick inte men det gick bra ändå.
Arbeiten kväll med snälla Malin.

Sen hoppa över bikram yogan och åt kinamat istället med the little child som finns här hemma. Han är sjuk.. jääätteesjuk :)
Ni vet hur killar är.

Och så har vi bakat kladdkaka som blev brownies.


Annars så kan jag uppdatera status på vår fina blomma:

Before.

image1191
And after.

Men jag har startat ett upplivningsförsök iaf (medan en annan viss person helt gav upp). Kommer att rapportera framgången.


Här har vi Ebba som blev tvungen att ringa sin vän och låta som en häst. (Varning, högt irriterande hästläte)


Jag försöker lägga upp filmen då jag äter havssaltsmör och Hellas majonnäs. Men de är lite för stora.. hmm.

Nu ska ja lägga mig.. har lite att förbereda imorrn! :)

hejdåhallå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback