The first day

Idag var den första dagen på nyjobbet och vilken underbar dag att börja på: löningsdag. WOHO.

Det var som att börja högstadiet. Kom dit med min rygga, träffa mina 6 klasskompisar och väntade in lärarna.
Fick lite material som penna, pärm och block och satt sen i en datasal halva dagen och överraskades med ett litet mail från Marika Hägglöf (Skandia-girl) på min nya jobbmail.
Jag blev jätteglad!
image1279
Uttittad i matsalen under lunchen (gjorde dock ingen klassisk vurp eller blooper) och sen medlyssning hos Anton Schön. Det var roligt att få lyssna på de olika kunderna.
Och förvånadsvärt nog lärde jag mig en del av Anton :)

Så det var en lugn första dag.
Sen kommer det peppra på som fan!

Nu sitter jag och JD och myser.. han gillar att sitta vid datorn med mig. Mycket intressant är muspekaren och när jag spelar upp filmer, då vill han gärna kliva på alla tangenter samtidigt så allt stängs ner.

Det får bli ett tråkigt inlägg idag, är för seg.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Heey Bruden! jag kanske är knäpp, men vart har du börjat jobba? både du & marika skaffar nya jobb på löpande band, sist vi sågs var det visst ngt fredagsmöte på gina som var på tapeten :) de kanske är överstökat med gina nu om jag inte fattat fel :)
Hoppas allt är fint, kraam.!

Postat av: malin

jag tycker du och jd borde gå in och kolla en sväng på den här länken för att lära er mer om den sanna bilden av en katt http://www.rathergood.com/snake/

2008-02-25 @ 22:19:17
Postat av: Hanna

Okaaaj, nu känns de lite bättre iaf, fick för mig att du hade börjar som lärare eftersom du skaffat ny rygga & allt..men va fel det kan bli :) jag kommer hem på fre så de vore gött at styra upp ngn fika med trion igen, julas sist om jag inte minns fel?! så nu är de du & wenner, sjukt coolt du! de lär man ju vilja höra lite mer om:) vi hörs, hälsa Verran :) puss.

2008-02-25 @ 22:24:14
URL: http://fladderben.blogg.se
Postat av: från Papa

Fin katt den där JaDå.Tänker ni försäkra JaDå?Det kan bli dyrt om ni har otur och är oförsäkrad.Tjohej.

2008-03-06 @ 22:12:29
URL: http://errki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback