Tack mina kära läsare!

Jag är också glad över mitt nya jobb.
Ledig på helger och röda dagar, ha på mig precis det jag vill, bra luncher, förmåner, utbildningar och förhoppningsvis bra arbetsgrupp: here I come!

Fast nu börjar man ju bli nervös när min kära vän ÄL som började sitt nya jobb i veckan, har börjat ångra sig (?!) AAAH.

Fredag kväll spenderades på Olearys bowling&mat. Det heter inte så men så ni fattar.
Jag kom trea.. kunde ha vunnit för Hellas var dålig (...) i början och Jens var oseriös sista omgången. Men nära skjuter ingen hare (eller käglor).
Men jag gillade Marikas bowlingteknik dock, lillskruven.



image1155



image1158
Och jag gillar Marikas miner.

Sen blev det film senare på kvällen, Hitman.

Den var bra! See it.

Vem bor här?


I was here, 2008-02-09, klockan 10.30 ;) Stalker!

Lördagen började iaf med ett stalkerbesök. Sen gick vi förbi den här lilla filuren, Leopold, innehavaren till size zero-kläderna.

Han hade fått fyja nya nappaj :)
Sen tog vi ett snabbt gympass på Jocks och en itvingad lunch på Tant Anci och Fröken Sara.

Och så bar det iväg till bröllopet: Patrik Wahlgren och Erika Kristina... Sjöström. (Jag trodde ärligt att prästen sa Kjellström i kyrkan, höll på att få småpanik)

Ja, jag heter alltså Kristina i andranamn för de som inte vet.



image1166
Bröllopet höll till i Timrå. Det var fint även om man aldrig sett paret innan :)
Hoppade dock över kramarna efteråt, lär jag väl blivit tagen av vakter eller fått åkt polisbil tillbaka in till stan.

Och bröllopsfesten höll till i Knaust. Lyxigt värre.

1. Don Corleone Svettlök och hans glädjeflicka eller med lite finare ord; sambo.
2. Särbo och särbo (som det stod på häftet vi fick på festen)

image1170
Deras underbart söta dotter Ella i sin kvällspyjamas :)


En nöjd Johan utan vinylskivor till svettlökar och en Veronica som har det jääävligt roligt!

image1175
VEM (?!) bär militärbyxa och hoodtröja på ett bröllop?! Och inte var flickvännen bättre med sin vita linnebyxa och myströja. Ett av mitt och Veronicas större samtalsämnen under kvällen.

+ =
Det blev ett rum på knaust, mysigt!

Tyckte det var jättekul på festen fast jag knappt kände någon, hann med en rasberry daquiri, en peach daquiri, b57 och en baileys coffee men kvällen blev tyvärr tidig för att Herr PapaSmurf fick feber och mådde inte alls bra.
Så nästa gång tar jag och Veronica över och då ska det innehålla minst en Mintuu och bara jävligt bra musik.

Hotellfrukosten klagar vi inte på men däremot en trög dag på jobbet.
Så karln överraskade med en pizza när jag hade slutat och det tackar vi inte nej åt.
image1179



hejdåhåhåhå

Kommentarer
Postat av: marlin

niiice pics! ses soon

2008-02-10 @ 21:08:57
Postat av: oliwia

varbröllopet i timrå kyrka? ;O

Postat av: Veronica

Haha, tack för att du valde de "finaste" bilderna på tjejen med världens största käft och mr onion! ;) På nästa bröllop som vi crashar så kan vi byta roller! =P Nä men det var väldigt roligt! Johan ska luska i vart fan militärbrallan kom ifrån! Jag kommer nog inte att sova så gott förrän den gåtan är löst! ;)

2008-02-10 @ 23:13:40
Postat av: Li

Ser att Leopolds nya nappaj är Esska, bra skit. Ella var toksöt, slirar runt i sin pyjamas på mamma och pappas bröllopsfest ^^ Va fin du var i kjolen :)

2008-02-11 @ 08:36:27
Postat av: jennifer

jag gillar när du vågat håret, superfint (:

2008-02-13 @ 18:04:37
URL: http://pilofig.blogg.se
Postat av: jennifer

så lite så, jag gillart ;)

2008-02-13 @ 20:17:55
URL: http://pilofig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback