snyft

det märks att menstruationen är nära om man sitter och smågrinar till "Systrar i jeans". Okej, jag var på gränsen till storböl. JAJAJA..
image1281
Men det är tillåtet under den perioden tkr jag, annars grinar man ju aldrig (coldhearted).

Sen kan jag inte lova att det finns en katt kvar i hemmet efter veckans slut.
Var nära att slänga in JD i väggen inatt. Han ska ju vara så klängig!
Det är antagligen kattunge+mamma-beteendet kvar, för han vill slicka en i ansiktet o suga på fingrarna. Och visst kan de vara mysigt (?!) men inte mitt i natten.
image1282

suck, jag är trött.

ajöken då


Kommentarer
Postat av: Rönnken

Du kanske ska vara glad att han (JD) bara suger på fingrarna..? Tänk dig om han börjar suga på dom riktiga tissarna!

2008-02-27 @ 16:58:24
Postat av: Anonym

Och så behändigt för Hellas om kissen misstar ett finger mot något annat cylinderliknande i samma storek...

2008-02-27 @ 22:08:10
Postat av: Anonym

...bara det inte blir catfight mellan kissarna om vem som ska få tillgång till "fingret"

2008-02-27 @ 22:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback