skyggis

det var lillkissen vi kolla på igår. Synd.. men jag hade nog inte velat haft en helsvart ändå.
image1238
Men visst var de underbart söta?!


If ringde igår och informerade mig lite om tider och så. Han som ringde ska bli min framtida gruppchef (i think) och han lät väldigt trevlig.
Ännu trevligare när han sa att de hade skrutit om min intervju. Men det kan ju bara vara nåt han sa också, men jag suger åt mig som en trasa suger upp vatten.



Ja, sen kanske jag överdrev lite om mr H's utbrott igårmorse. Nu tror alla att han är en rageaholic och behöver gå anger management-kurser. Men det var på skämt.. (eller? Är han en girlfriendabuser och tvingar mig att skriva det här?)

Även att jag och mr H slog ju vad om att hålla sig från gotta i 4 veckor.
Karln har redan tabbat sig, två dagar gick det.
Så nu är han skyldig mig en lyxig 3-rättersmiddag! wiiho.
image1239

Nu ska jag hitt på nåt på min leeediga dag! :)

tjarå

Kommentarer
Postat av: Mr H

Fan jag hade besök och bjöd på kaffe och kaka, tycker inte jag bröt mot vadet ;)

2008-02-21 @ 09:25:57
Postat av: spionen

såg hellas på donken på lunchen i dag!

2008-02-21 @ 15:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback