skabb

...ser det ut som att jag har det på läppen. Hellas tyckte det var sexigt.
Behöver inte direkt anstränga mig, ser ni.

Tror han är en sån där feeder innerst inne. Men mer åt det hållet att han vill göra mig så ful som möjligt, därav storgodispåsen i söndags (han "bjuder" mig på bio för att komma undan med att han köpt snacks till mig som ska göra mig finnig).
Han vill vara snyggare än mig.

Good luck.

Nejdå! Nu ska vi inte vara såna.

Idag skulle jag träna med Marika, på EGO, en sista vistelse innan hon säger upp sitt medlemskap som hon haft i år och dagar och inte utnyttjat.
MEN hennes ursäkt var att jag var sjuk. Otroligt dålig en, grandma.

Har sovit ända till 10 idag (bara lite panik över det) men har druckit en energidrink så nu ska jag ner och träna tänkte jag!

Jag vill ha sommar.
image1142



Kommentarer
Postat av: mali

jag vill också ha sommar! eller snö! ingen gräs-vinter iaf......

2008-02-05 @ 14:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback