Repgymnastik..

..fick jag vara med om idag med några från grupp 12 tror jag. Det var kul! Jag showade off med mina smidiga leder. Eller?

Sen fick jag lära mig idag att jag hade kunnat tagit ut ersättning av bilen som skvätte slaskbajs på mig igår, om jag hunnit sett regnr och så.
Fast då behövde man en försäkring.. undra om det var ett tillägg? Hmm, nu minns jag ju såklart inte. Fan.

Annars gick vi igenom motor och fordonsförsäkringar idag. Mycket där också såklart.

Jag var för övrigt orolig över den inplanerade födelsedagsresan som vi drar på snart. Alla andra sitter och säljer för fullt medan jag ligger på playan och slöar.
Men jag snackade in mig lite hos chiifen och det skulle inte påverka om jag får fast jobb eller förlängning i augusti. Kommer ändå att äga alla sen, ska ta över bruden som ligger högst och få mest bonus!

image1284
Jag vet att jag har en manskropp.. men det är väl antagligen så jag kommer att se ut nu när jag börjat på If då en av våra lärare berätta att alla går upp på här.
MEN inte med jockserbjudandet ju!

Annars då? Jorå.

Hmm.. Hellas har tydligen köpt något åt mig in estocolmo, om jag fattat det rätt då.. wonder what it is!

Nu ska jag slänga i mig en avokado och keso som var min middag de senaste dagarna. Jag har helt enkelt inte orkat gjort nåt!
Sen träna!

toodeloo

Kommentarer
Postat av: marika

Jobb har ordnat sig, pratade med dom igår :)

Postat av: stalin

om jag ska vara ärlig så har jag snott bilden :D var även på workintervju idag! men kan berätta mer sen nu ska jag vara ball i ett stall. sieg heil (ne det rimmade inte)

2008-02-28 @ 18:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback