Nämen

vad tokigt det hade blivit om jag gått ner till jobbet klockan 12.
Eftersom jag började klockan 13.

Så jag kanske ska köra the story nu istället.

Det var en gång en familj som åkte till Uppsala över en helg.
Det var mamma pappa storasyster lillasyster.
Färden började bra men föräldrarna var mycket nära att lämna barnen i en väglucka och köra vidare själv.
Men storsinnade som de var, höll de emot frestelsen.


ttt..massa lek i baksätet och en arg pappa med folköl.

De anlände i Uppsala runt 21-tiden då de bestämde sig för att åka på en gayfest.
Och vi säger så här, vi tacka gudarna för gaykillar.
image1205
Silverbrallan som bodde där.



Men hur många gays var det där?
image1208

image1209
3 st? 5 st?
Nej Malin är bombsäker, 10 st.


Det var mycket schlager, och det gillade vi inte.

Men...
image1211
sen kom låten "I'm so happy happy" och det var vi med.


Eller för att överdriva (Marika...), jättehappy!

image1230
Vi hitta vår själsfrändegay också!


Vi fick även chansen att lära känna lite folk. Det tyckte vi var jätteroligt (.......)


Vi hade ganska roligt på hemvägen också.

Då dök hungerbegäret upp.
image1218

Vad bra tänkte vi, lite mat.
Men när killen bakom disken säger "Jag är sandwich." och sätter på sig plasthandskar får man faktiskt skylla sig själv att vi väljer att handla 2 gorbys på OK/Q8 istället.

Men Marikas samvete höll inte så hon köpte en sandwich med sallad typ.

Eftersom Marika också valde att köpa två filmer på macken så passade vi på att sova till "The holiday".

The day after

Jag var uppe i gryningen och städade lite medan barnen och pappa sov.

Sen begav vi oss in till stan i det fina vintervädret som inte är så vanligt i Uppsala. Men när norrlandsfolket är där så är det ju självklart det blir bra väder.
image1223


Lite mat i magen.

image1226
Marika och mAx-tigern.

Barnen skötte sig extraordinärt under dagen också så därför lassa vi på med en massa godsaker under kvällen.


Är det godsakerna eller har jag nåt att berätta? ;)
image1228

jaaa, vi hitta ju också en liten kompis i sockerärtorna också:


image1229
Avslutar ett fint kort på de fyra musketörerna (den fjärde knäpper tyvärr kortet)

Avslutningsvis vill jag berätta att föräldrarna körde inte onykter, barnen for inte illa under helgens gång, jagär inte gravid och vart finns alla gay-killar i Sundsvall? Vi vill ha fler gay-kompisar kom vi fram till.

nu work.

hejdå

Kommentarer
Postat av: maling

im so lucky lucky var det väl?

2008-02-19 @ 20:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback