Mys med syster

Jag och Linda gick på en prommis förut, på såna här kluriga stigar som man inte gått förut. Det var mysigt.

image1242

  
Sen blev det lite "vi orkar inte laga mat"-lunch och surfs up!


Och så var jag och hälsa på Anna och Birk.
image1244
Buskissen!

Kika förbi mammsen (som var jättesocial, inte) och Majzan. Hon har klämt sig och har jätteont. Hon morra som fan åt mig! Usch!

Mr. H gnäller på att han inte tycker att hans failure ska räknas. "Jag hade besök och bjöd på kaffe och kaka".
Men hallå, visst tillhör kakor till godsaker?! Det var ju inte bara en kaka utan 5 st!
image1245
Så han får fortsätta sura och bjuda på en hejdundrans middag ändå!

Nu ligger linda o sover.. kanske ska väcka o skjutsa hem lillen :)

fridens

Kommentarer
Postat av: maaalin

å berätta mer vadå skrytit???? :) jag får nog vänta till efter helgen med vara utan godsaker för vi har bakat och styrt upp bål å svål vi ska bjuda på! de hade vart king om ni kom den hääär helgen å!

nu har även annas pappi vart här å spikat upp alla tavlor! vag händer hemma ihelgen?

2008-02-21 @ 23:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback