misslyckad lax

Hellas sa till och med att den var oätlig. Säger ganska mycket.
Själv tryckte jag i mig en hel filé.
Fast då dränkte jag den i romsås iof.
image1235
Därför gör jag bara lax i ugn hädanefter.
(kom inte o showa off eller nåt nu Marika, bara för att du är husmor vid 21års ålder)

Bodypumpen gick bra. Förutom att man fick livsångest när en het o vältränad 30-åring som antagligen fått 4 barn och jobbar heltid var med på passet. Vill också se ut så.

Sen for jag och Linda till Birsta och kollade på lite hemma-stuff och dildosar.
Men bara kollade, för plånkan é tom!
  

Nu ska vi se film!

Kommentarer
Postat av: viktoria

Var de inte min morbros tjej tro ;) Linda? Hon är instruktör på EGO.

Postat av: lucky

boxer, jag menar digitaltv boxer a la robert. let me know when the catmonster arrives.. pete har inte testat le shoes än, han lär få pressa lite om dom va perfekt till mr H. men annars får brorsan ta dom som sagt.ps. jag har gardiner nu

2008-02-20 @ 23:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback