Men Elin

Det känns konstigt att torka framifrån o bak ju. Går ju emot alla mina priniciper! Kanske inte då men det är liksom en vana..
Men jag mår bättre idag! Så det kanske bara var psykiskt (peppar peppar).

Och du då tjockis, jag hoppas fan på att du eller Krister hör av er när du ploppat ut ungen!
Skulle vara typiskt Krister att komma nästa vecka och säga "Ja just det, Elin födde i helgen".


Känner ni er deprimerade?
image1184
Här är lite tips om ni vill bli av med depressionen eller förhindra att få det.

Hormonet dopamin är ofta lågt hos deprimerade personer, och det kan också leda till koncentrationsproblem, mental slöhet, dysterhet, ointresse och att man blir allmänt ouppmärksam. Stor dopaminbrist kan leda till psykiska sjukdomar, ex schizofreni, Parkinsons sjukdom, RLS (rastlösa ben) mf.

Så för att förhindra att ni från att vara deprimerad till att schizofrenin ska ta över ert liv, eat:
Mandel, avokado, bananer, keso, jordnötter mf.


Här är mina nya fina skor! Måste nog behålla båda.. i love them.

Fina va!




Snodde denna från min kära vän Victorias blogg. Han är ju en gud.
I somras när vi var i Österrike fick vi en riktig close-up på honom. Vi stod som fånar.
Damien Walters är cool(ast).

nu ska jag göra tvåan (men jag vågar nog inte när hellas är här).
får bli förstoppning! wie.

hejhejdå

Kommentarer
Postat av: marlin

frigör dig och bajsa loss! det är ert hem nu inte bara hellas;) ps. i love your grå sko

2008-02-13 @ 02:03:59
Postat av: Anonym

Haha, ja å du tillhör ju K:s sida så du får hetsa på honom!:)

2008-02-13 @ 09:54:26
Postat av: Li

men vilken djävulskt löjlig männska. han är helt sjuk den där! gillade matrix och fasthållna volten m.m.

2008-02-13 @ 19:59:23
Postat av: tina

vad är skorna ifrån ? :D

2008-02-13 @ 21:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback