Kvälls- och nattpartner sökes

till Onsdagen den 27e februari.
Vad ingår?
- massa lek och mys med JD
- en mysig kväll framför stortv:n
- kvällsfika bestående av valfritt te och en god macka om man vill ha
- delad säng med if's nya höjdare och JD
- ett säkert kort är scrubs på sovrumstv:n
- frukost i form av antingen gröt eller fil + crunchy
(går även att beställa hårdbröd, keso, salami, skinka och te)

image1280

Intresserad?
Hör isf av er till mig på min kommentarsfunktion.

MVH / Erika Kjellström, If-anställd.

Kommentarer
Postat av: marika

Jag skulle vilja men jag vill inte smitta er. Ska upp på sjukhuset vid sex :(

Postat av: Li

amagaad, vore tokmysigt men vettefan med jd alltså. hur vet man om du redan valt kvällspartner?

2008-02-26 @ 17:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback