Kul..

att man fick reda på från en hundvåg att man gått upp säkert 2 kilo.
Testade vågen på Arken (vi köpte en klösbräda till JD) och inser att jag gått upp och inte ner ett jävla skit även fast jag tränat 4 ggr i veckan och hållt mig i skinnet när det gäller mat.
Hoppas fan på att det är muskler!

Syndade faktiskt igår men jag var faktiskt tvungen.
Befinner man sig på en 3-årings kalas med massa släktingar som man träffar för andra gången är det rätt oartigt att säga nej till bordet fullt med massa gotta.
Istället bredde jag på ordentligt och fick en cappucino också. Men jag tog en ytterst liten bit av tårtan så det tyckte jag att jag gjorde bra ska ni veta!


Vi hade tjejerna igår; Ebba Cajsa Klara Sanna.
Ska inte skaffa barn på väldigt länge...

Det blev iaf tacos, tjejsnack, melodifestivalen, harry potter, kompisband och en jävla massa bilder som tjejerna tog.
image1265
Här är brudarna.

     

Klaras kommentar om Hellas "guns" (muskler): De där musklerna är för fina för honom.

image1269
Karlig som han är, spydde han efter den där teskeden tandkräm.

        

image1272
Evighetsgörat: kompisband..

Nu ska vi snart ner på olearys och äta.

Tjingeling.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback