Kära läsare (förhoppningsvis inte i singular)

Jag får hälsa tre nya läsare välkomna!

Jag har försökt att blogga men det har icke gått: serverfel.
Men nuså!

Håll koll i Hem&Fritids-tidningen som kommer till alla hushåll om någon vecka för där kommer deras nya modell att befinna sig.
Ja, ni hörde rätt.
De gjorde ett reportage om Bikram yoga på EGO och självklart var jag där just denna gång.
image1146
(ja, jag brukar alltid ha en fantomenmask som hårband på mina yoga-pass)

Fast förhoppningsvis kommer den här bilden med istället.
image1147
(ja, jag har en sån lång hals och är så smidig)

Hade inte ens tänkt att gå men när yoga-instruktören Matthew kom ihåg mitt namn även fast jag inte tränat där på ett halvår, då vare värt det :)


En annan nyhet är min uppsägning på Gina Tricot som föll i land igår kl.13.54.
Jag ska bli en businesswoman.
image1148
Eller ja, jag ska iaf börja jobba på:
image1149

Vill du ha en försäkring?
Självklart!
Vem ska du skaffa den hos?
Hos Erika Kjellström på If såklart!

Lugn, jag hjälper dig.


Jag säger grattis till Alan på hennes första dag på nyjobbet och grattis till förlängningen för Marika!
Sen äntligen till att malin kommer hem till veckan. Wiho! Bullbak.


image1150
Hellas följer kändistrenden och försöker nå size zero.
(Eller så är det till en liten karl som heter Leopold som fyller 3år, eller är det? Han kanske körde det som en bortförklaring)


Gjorde en het chorizogryta iförrgår. Den blev goood.


Längtar tills imorrn. Då blire go-mat och bowling med ett av mina favvogammpar Marika och Jens.

avlägsning mot sängen.

hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS till uppsägningen! Att slippa det stället är ju..hrm, guld värt!

2008-02-08 @ 11:15:24
Postat av: Li

Haha, businesswoman som petar sig i örat ^^ Hem&Fritid? aja, får hålla utkik efter den. Sjukt att Matthew kom ihåg namnet även! :D Han är grym

2008-02-08 @ 12:15:45
Postat av: mali

korv is the shit, och baka! på onsdag by night kommer jag hem :)

2008-02-08 @ 13:39:09
Postat av: frida

grattis till nyjobbet!!! skoj!! nu får du alltså bära vilka kläder du vill ;) good luck to you! kram Frida

2008-02-09 @ 00:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback