Jo

Förresten, det är denna dam som bor i det vackra blåa huset.
image1181
Hon heter Madelene Sundqvist, jobbar ute i Birsta och gillar tidiga oväntade besök helst på söndagar. Nybakta scones och gott kaffe bjuds alltid. Välkommen dit.
 


Florije: OKEEEJ, klart ja glömt, du hör ju aldrig av dig.... ;)


Annars tror jag att jag åkt på urinvägsinfektion. Kul! I love it. Bara jag inte behöver äta massa piller över helgen för då är det uppsivisit! Wiho.
Var på hellas viktiga match idag. Lucksta - Alnö.
And the green ones won.
Congratz!
   

Nu försöka sova bort the infection. Önska mig lycka till..
hejlaladå

Kommentarer
Postat av: Äl

Bäst for u att di kirrar urinvägshelvetet. Uppsi får inte bli lidande för då bli jag arg och du får då inte komma på gitarrlekstuga hos mig.

Postat av: er husmamma

BLI FRISK KVINNA:)

2008-02-11 @ 23:52:32
URL: http://normalin.blogg.se
Postat av: Elin

Du får sluta torka dig bakifrån å fram efter toabesök. Tycker du ofta har urinvägsinfektion?? Vänd håll så ska du se att livet blir lite ljusare!:D

2008-02-12 @ 09:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback