Hyllningar

till en viss Jennifer Bergström (pilofig.blogg.se).
Hon som har pimpat upp min blogg!

Annars så åt jag en pasta med biff, champinjoner och garlic/cheese-sås på Olearys.
Låter gott men tyvärr blev jag besviken då det knappt smakade något.

Nu har JD fått spatt för att han sov sig igenom hela filmen.
"Supersugen" blev det ikväll. Se den, den var faktiskt jädrans rolig.
image1277

Sen blev det syndning igen. Åh herrejisses vad god den var.
En Ben&Jerrys choklad-fudge-brownie.
    Chokladgräddglass med browniebitar.    

Ingredienser: Grädde (28%), vatten, socker, skummjölk, kakao, vetemjöl, äggulor, smör, ägg, äggvitor, glukos-fruktossirap, sojamjöl, stabiliseringsmedel (guarkärnmjöl, karragenan), salt, bakpulver (natriumkarbonat), vaniljextrakt.

Näringsvärde per 100ml
Energi    920kJ / 220 kcal
Protein    4g
Kolhydrater    27g
Fett    11g
image1278
Yummie in my tummy.

Jaja.. imorrn väntar ett nytt jobb och nya arbetskamrater, så det är väl bäst jag duschar!

tjosan

Kommentarer
Postat av: jennifer

det var så lite så stumpan

Postat av: maling

va fiiiint köttve!

2008-02-25 @ 19:59:55
URL: http://normalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback