hey hey hey

som JD brukar säga..

I fredags var ju som sagt myskvällen med tjejerna. Skitfin lägenhet för övrigt.
Lite singstar, lite bring it on 4 och regnkurragömma och vuxensnack.


        

image1135
En glad Julia och Veronica :)

     

image1139
Här har vi partypinglan Julia!

Sen har vi hunnit med en visit hos pappa. Det enda bildbeviset jag har är denna mysiga bild (eftersom jag valde att glömma laddaren hemma).
image1140


Annars var det skönt att vara där. Dock storm på lördagen men min vita/mörka chokladkladdkaka vägde upp kvällen plusBirgittas varma mackor!
Igår var det -15 grader och vi gjorde en tur över till andra sidan sjön, och en liten promenad förbi hallonbacken.

Sen film, mys och vi hann med en bio igår.
Det blev National Treasure med massa godis (bevis: min finne vid läppen..) från videomix (där vi råka på Marika & Jens under deras svåra val av film... jag vet inte hur det slutade men det förhoppningsvis blev det inget splatterkalas)

Filmen dög för övrigt. Allt duger när man blir bjuden ;)

Idag och imorrn är jag ledig. Då passa jag på att bli sjuk. När annars ska jag ha tid med det?
Är hos mamma och tvättar + laddar ner film och låtar också.
image1141
Rivalerna Majzan och Nisse.

hejdå


Kommentarer
Postat av: marlin

hello mama! myys hos er pappi! jag vill också ha riktig vinter här är det bara varmt....men lite snö har vi. miss you kaka

2008-02-04 @ 20:52:11
Postat av: marika

Träna imorgon?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback