hembesök

hos sjuka Marika fick det bli istället för träning på ego.

Den dåliga ursäkten var: bilen startade inte.
Och ja, jag vet, tar 4min att gå dit MEN istället joggade jag till my sick friend för att värdera vår tid tillsammans.

image1285
Hon ser faktiskt sjuk ut. Sry Marika!


Fismaskinen Zigge var där också. Inte nog med att hans fisar luktade illa, han fick spunk på hela mig eftersom jag luktade JD.

JD och jag har tagit lite verklighetsfoton.

Den rädda


Den pryda


Den lekfulla


Den trötta


Den nyfikna


Datanörden

image1293
The twoheaded cat!


JD blev lika glad för skorna som jag!

nu blire kitchen nightmares

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så söt katt!

Postat av: malin

haha han var ju helt craaaajsä kocken igår!

2008-02-29 @ 08:43:40
Postat av: emma

Måste bara säga att JD är såå söt!

2008-02-29 @ 09:16:09
URL: http://primemmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback