Hej igen

Jag mår seriöst illa när jag ser den där videon.

Körde lite gym, gick hem och sen mötte jag Linda på stan.
image1143
Lite potatis- och purjolöksoppa på favvocaféet.

Sen inhandlade jag tre tesorter från kaffehandeln Ido (hade presentkort).
image1144
Det blev blåbär (svart te som piggar upp en), heta stunder (rött te som man blir varm o go av) och grönt rabarbergrädd (för det är gott!).

Ganska nöjd över mitt teval.

Mindre nöjd över att man alltid under sin menstruationella period känner sig fruktansvärt ful.
Hittade 3 H&M-toppar som jag annars skulle se grym (...) ut i men nu kände ja mig som en ko.
Så jag gick hem och ska snart ner och träna igen, med the dancer (Hellas hade en liten show för mig igår).

hejdå

Kommentarer
Postat av: Marika

Önska mig good luck idag! Jag önskar iaf dig good luck ;) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback