Här sitter jag..

.. och bloggar på alla hjärtans dag.

Nä men Hellas håller på med efterrätten så jag fick tillåtelse faktiskt. Eller jag kanske ska börja kalla Hellas för H som alla coola bloggare gör!

Och min flygande jakob blev lyckad :)
image1199
Syns det vilken tallrik som är mr H's?

image1196
Möttes av massa ljus i lägenheten när jag kom hem från jobbet.

image1197
Karln fick ett par pyjamasbyxor och boken Solstorm.

Och jaaaaag fick..
image1198
de här godingarna! Så fina!

Nu blev the dessert framdukad.
Wiho

Kommentarer
Postat av: jens

Lika kockbrallor som jag :D:D Grymt sköna.

2008-02-15 @ 06:59:00
Postat av: evelina

jag tycker ni har så fin lägenhet, :) vart någonstans i sundsvall ligger den?

2008-02-15 @ 18:26:26
Postat av: Malin

*TJINGELING* tjenixen bruttan:) nu har jag änligen läst lite i din blogg:) *kul kul* Hoppas verkligen att du/ni har haft tok-skojjigt i Uppsala i helgen:) Syns på jobbet på tisdag:) *skoj skoj* massa kramisar:) *kram kram* /Malin

2008-02-17 @ 21:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback