Glad alla hjärtans dag!

På er alla!
Hoppas ni får det mysigt idag..

image1192

Själv började vi dagen med våfflor, grädde och hallon/blåbär-sylt.
Även om våfflorna såg ut som disktrasor gick de att äta.
image1193
Jag skyller på att det var fullkornsvåfflornas fel och inte kockens (alltså jag).

Blomman ser ut att må mycket bättre från igår. Vad lite vatten kan göra va!
image1194

Fint väder var det ute också, det är nice. Då dyker sånt här upp:
image1195
Jag erkänner att det är jag som varit i farten. Men det var ju även runt augusti jag gjorde det så Hellas får skämmas lite faktiskt.

Nu ska jag ner på ica mountainstreet.

hejhallådå

Kommentarer
Postat av: Andrea

Oh va gott med våfflor! :)
Ha en mysig & trevlig alla hjärtans dag! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback