Du har rätt

Malin, det var "I'm so lucky lucky". My bad!

Igår var min last day på jobbet.
image1234
I'm a free bird!
Jag fick ironiskt nog ett presentkort där från mina ex-kollegor. Men det passade sig väldigt bra för jag ville köpa av mig två jeans! Så tack!

Men iof så börjar jag nyjobbet på måndag. Hoppas jag får nå kompisar...

Nu har jag legat och sovit på soffan i onödan känns det som men det var rätt skönt.
Så jag ska ta fingrarna ur arslet (som jag för övrigt drömde om, att det fanns beautypills som man stoppa upp i rumpan, även i olika storlekar) och dammsuga lite.

Sen blir det bodypump och IKEA med syster. Jag ska ha mina nya jeans!
Ja just, ska lägga in kort på minanya läckra grejer.

Och kattkollning ikväll!


(jo, mr H sparkade ner tavlorna imorse. Han var så rasande och sparkade på väggen så de föll ner och gick sönder!!!!)

hejhålalådå

Kommentarer
Postat av: marika

Va? Varför var han arg? Och vart ska ni kolla på katter?!

Postat av: marlin

1. yes I´m so lucky lucky
2. ta ert förnuft till fånga och köp en eremitkräfta istället
3. hade tavelnedsparkningen med kattköpet att göra?
4. eller boxer?
5. eller att skorna som han fick var för små?
6. jag har inte hittat påsen...än
7. jag vill att du ska komma hit i helgen
8. då skulle jag bli lucky lucky

2008-02-20 @ 14:56:31
URL: http://normalin.blogg.se
Postat av: Li

jag har hört på ryktesvägar att mr H har anger management problems som bör åtgärdas snarast, för din säkerhet kära syster!

2008-02-20 @ 18:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback