blalalala

Jag är less och irriterad.

Det beror mest på min hunger. Och nu har jag ätit så.. borde bli gladare snart!
Men sen har jag tendens att fortsätta att äta när jag börjat för grejen är.. att jag gillar mat.. väldigt mycket.

Ska fota mina fynd som mammsen (jag) gjorde i helgen också men jag orkar inte nu.
Apropå fynd så var de det enda vi var ute efter och det tror jag att personalen förstod när det första vi gjorde var att lunka direkt till REAN.

image1233
Marika ser inte alls stel ut (tror att hon skämdes att mamma var på samma fest som henne)

Helgens kommentarer:
- Ja hellre det än att han sitter hemma och är tjock. (Om jens att han är lite av en friluftsmänniska)
- Ja, det var lika bra att de svalt. Hade inte haft råd att ge dem lyxig mat. (A-L om hennes döda kräsna fiskar)

Det är en till kommentar men jag kommer inte ihåg. ÄLAN, hjälp mig!

tjarå

Kommentarer
Postat av: maling

ba ba ba babyrå! har inte hittat den än :( s på fredag it is!! kom ner igen sven

2008-02-18 @ 21:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback