Blä

Till Rönnkens kommentar!

Dagen började inte bra.
Jag tror att det är mest snö ute, för så såg det ut från fönstret. Jag och mina vita tygskor beger oss ner.
Slask var det ju självklart så jag blir blöt om tossingarna.
Står vid övergångsstället (en bit ifrån för man vill ju inte bli träffad av en bilpöl) men tro på fan så lyckas en bil skvätta ner hela mig med brunäckelslasket ändå!

Fick gå med smutset i ansiktet och var nära på att komma försent så självklart blev man lite svettig på köpet.

MEN kom prick i tid, gick igenom hem-villa och fritidshusförsäkringar och det gick helt okej! Mycket men det kommer väl!

Vi har ju så himla bra förmåner så jag blir lite lyrisk. Bl.a. träna gratis på Jocks (!)
Olyckligt nog skaffade jag ett halvår på ego nyss men jag ska ringa och kolla med dem och försöka fixa det!

Nu ska ja linda (dock inget nattbesök) JD mysa.

hejhejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback