Usch..

Vad trött jag är.

Kunde knappt somna efter kaffedrinken igår.
 Och när jag väl somnat hör jag karln komma hem, inte smygandes, går in i rummet och tänder lampan.
Här tror han att Anna sov över, så han skulle förmodligen jävlas med henne men istället får han se en sur flickvän.
Som dessutom inte kunde somna om igen, istället låg jag och hörde på när katterna åt på mina paket, blommor och karln åt chips och däcka på soffan.

Satt uppe rätt länge igår och kom på att jag är kär i Monki's kläder.
Nästan så att jag blir lite skakis när jag går in i affären för att jag ser allt nytt och vill ha hela sortimentet.


Några grejer som gärna skulle vilja ses i garderoben.

Och några grejer som redan gör det:


Nu blir det lite frukost och en väntan på att karln ska piggna upp.

Julbord ikväll, så svält påbörjas efter en tidig lunch.

frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback