Slaveri

Så kändes det nästan (notera nästan) när jag hade min heldagsstädning igår med
6 tvättar, dammsugning, moppning, torkning och så kommer karln hem med en kommentar som löd;
"Vet du inte hur torktumlaren funkar eller?"
,
bara för att jag hade hängt underkläder på elementen.
Jag blev klar med sista tvätten i sista sekund!!
Mothafu...

Annars äre bra!

Gick även och tänkte på vad som egentligen är tråkigast att inhandla:
- dammsugarepåsar
- tvättmedel, diskmedel etc.
- tamponger
- kattsand
- sockar
- batterier
- spray
Ja.. listan kan göras lång.

Men sen finns det ju maaaaaaaaassa som är roligt att köpa. Tyvärr.

Apropå det så köpte jag ett halsband för 50 kr på Tradera igår också:

Även att jag hatar nyckelpigor, men det här var väl lite fint ändå?

Måste fixa och dona lite nu, ska åka till pappsen i helgen.
Dessutom lämna tillbaka IKEA's skithurts och köpa en billigare på fyndlagret.
(Nej, det är ingen hurts man skiter i utan lägger grejer i den)

GLÖM INTE MINA TJEJERS UPPVISNING I BIRSTA HOV
PÅ SÖNDAG KLOCKAN 14.00.


frid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback