Så här arg är jag..

.. för att jag har hosta och åker till den efterlängtade spaweekend-resan imorrn.

Då förstår ni hur arg jag är!

Fast jag kommer ju få bo på spa-hotell, äta gott och mysa till det över helgen.
Ni då?

Haha.
Det här är Iris.
Världens finaste gympabebis.



Titta på våra nya fina grejer!




Åh, vad jag längtar tills imorrn.
Runt 12.00 åker vi med tåget.
Är framme vid 15.00.
Strosar runt tills båten går 18.00.
Sen är vi på båten och chillar, sover en natt och är framme på lördag.
Spa, stadsturer, mat, shopping.
Kan inte bli bättre!





Nu väntar jag här med två vinglas, kex, ost, päron.
Snart börjar jag mumsa själv.

frid


Kommentarer
Postat av: normalin

do it! å ha så kul med hemnyckeln haha

2008-12-05 @ 00:34:33
Postat av: evelina

ditt svin :D ha så himla bra nu! i text you:)

Postat av: Elin

grymt!:)

2008-12-09 @ 21:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback