Papa in da hood

Eller snarare in da wood.

I helgen har jag varit hos far, eller Rajje och Biggan som karln gärna säger.
Tänkte att ni skulle få se lite av deras crib aiight.


Vi har the master bedroom, det lilla köket och matbordet.


Hallen, bastu, lillrummet där vi sover.

Och så har vi den fina kortväggen där vi finner:

Den griniga väderankaren Erika Kjellström.

Fast jag finns med på en mer smickrande bild också.

Lite gladare, lite mognare. Mer kanske kändisreporter.

Sen fick jag två fina bilder på the dogs också.

Ronja och Sanna Beatrice.

Det var en mysig och lugn helg.
Behövligt!

Igår hade vi uppvisning med tjejerna.
Det gick superbra och jag tror vi fick in en del pengar faktiskt.
Sen möttes vi upp på Big Boy och åt, med följd av film och gotta hos mig.
Fick även en julklapp av mina underbara tjejer, har dock inte öppnat den än.
Blir nog på julafton så det känns att jag får en massa klappar.


Nu ska jag testa min nyårsoutfit och slå in mina sista julklappar.

frid my friends.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback