Mobbad..

Jag är mobbad.
Idag gick jag på Ikea och Birsta.. ensam. Samma sak gick jag på stan i onsdags.. ensam.

Fast det är rätt skönt ibland, slipper jag vänta på när någon testar något eller om de vill gå in på en affär jag inte vill gå in i.
På det här viset blir det mer tyskt och effektivt.


Storbresarn tittar på när karln spelar poker.
Hon väckte även mig med världens äckligaste fis i ansiktet imorse.
Nu har alla tre i hushållet lyckats gjort det på mig.
Ska jag behöva göra en stink-bomb på mig själv?


Hallå, ni kan ju inte bara säga "Jag vill veta" och inte säga erat stjärntecken.
Enda jag vet är syrran och skitungen jag tränar.

So here it comes.

♦ Jungfrun

Kroppen:
I år kan gamla åkommor läka.
Men i perioder kan du uppleva tvära kast mellan hög och låg energinivå.
Motverka det genom att spara på krafterna och hitta en bra balans mellan vila och aktivitet.
Det finns risk för viktökning men satsa bara på en hälsosam diet och undvik frosseri, onödigt fett och socker.

Själen:
Arbetet kommer att ge dig en djupare känsla av mening och hopp inför framtiden.
Du uppskattas för dina insatser och kan belönas med ansvarsfyllda uppgifter.
Saturnus inflytande fram till oktober är gynnsamt för att definiera dina mål.
Lägg grunden inför framtiden nu, framgången är inom räckhåll.

(Det lät ju bra siss!)

Relationerna:
Kommunikation är grundstenen för en lyckad och kärleksfull relation.
Tala ut om känslor och ändra på mönster som inte känns bra längre.
Våga ta med plats och låt dina egna intressen och behov vara viktiga. Hitta lugnet och styrkan inom dig själv istället för att söka bekräftelse från andra.
Låt dig guidas från hjärtat och inte av plikt.

(!!)

Din bästa ner i vikt-period:
9-25 mars
21 september
9 oktober

Då är du som starkast fysiskt:
1 mars
31 maj
26 november

Då mår du bäst psykiskt:
2 februari
7 augusti
17-18 augusti

Detta mår du bra av i år:
Friluftsaktiviteter, cykling, fäktning, yoga.


Stenbocken ♦

Kroppen:
Det finns ett djupt samband mellan din självkänsla och din hälsa.
När du möter motstånd, framför allt i karriären, och tvivlar på dig själv försvagas din vitalitet och du blir lätt sjuk.
Satsa på att stressa av med aktiviteter som är roliga och får dig på gott humör.

Själen:
Du tar dina plikter på största allvar och går lätt upp i ditt arbete.
I år växer du genom att låta fantasin få ta större plats.
Bryt dig ur det som begränsar dig och låt intuitionen guida dig i rätt riktning för att förverkliga dina drömmar.
Lägg grunden inför framtiden i februari och semptember, och skala bort allt som håller dig borta från det som känns viktigt.

Relationerna:
Du söker stabilitet och låter ofta vardagslivet måsten få före hjärtans behov.
I år är din största utmaning att skapa närhet på ett intimare sätt i dina viktigaste relationer.
Fullmånen den 7 juli gör dig mer medveten om hur du kan öppna dig utan rädsla för att förlora din integritet.
Våga vara sårbar.

Din bästa gå ner i vikt-period:
7 maj - 1 juni
7-28 september

Då är du som starkast fysiskt:
23 februari
17 maj
11 juli

Då är du som starkast psykiskt:
22 februari
17 augusti
21 september

Detta mår du bra av i år:
Fasta träningstider, sporter som skonar leder och knän, massage.



Imorse testade jag promenadturen upp till skolan.

Mördarbacken 2009 kommer det bli.
Kommer att behöva gå i träningskläder varje morgon för fan vad jag blev svettig.
Men vilket ass jag kommer att få!
Tog bara 35 - 40 min.
That's good.



Kolla vilken fin diamant jag fick av karln nyss:

Det ska bli min energi-plugg-källa.
Aahuuummmmm..

Nu ska jag duuka.

frid



Kommentarer
Postat av: normalin

inte bara tysk och effektiv, TYST och effektiv

2008-12-12 @ 21:27:05
Postat av: Elin

Jag är Vattuman, resten av min familj också, så jag vill gärna läsa det horoskopet! Give me!:)

2008-12-12 @ 22:04:31
Postat av: jennifer

jag har redan lagt upp thailand bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback