Miss universe 2008

Satt och såg reprisen nu.

USA ramlade.

Fruktansvärt roande.

Tänk om man var så vacker? Coolt.
Då skulle jag skryta om det varje dag.
Att jag var snyggare än alla andra.
Vilket.. jag redan är!!!
IN YOUR FACE!

Skämt åsido.

Har tidigare retat kära Annelie för att hon vill ha en pall i duschen.
Pensionär-varning? (sry fördom)
Satt och funderade på det idag. Vore faktiskt rätt smidigt.
MEN då är orsaken till att man kan sätta sig ner eller he upp benet för att kunna raka dem, så det ska vara smidigare.
Inte för att jag är lat. Som var Annelie's orsak.

Men sen knarkar hon ju, så det kan inte vara så lätt.

Haha.
Åh vad roligt det skulle vara om folk verkligen trodde det.

(psst, it's true...)

Nyårsafton.
Mitt senaste hälsotips kändes klyschigt.
Men det är sant.
Jag ska njuta ut till fingertopparna.

Vi ses i dimman.

F   R   I   D

Kommentarer
Postat av: knarkarn

Hahahahah, knarkar Annelie.

Jag kommer inte att få en cool pall i duschen, Doffe tyckte det var onödigt att göra hål i väggen bara för att jag är för lat att stå, That's mee, jag får dra in en stol istället ;)

Its is on den 10 january, Paarty :) I miss yOU!

2009-01-02 @ 17:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback