Magknip

Vad är problemet med min mage?!
Igår när jag kom hem från lilla julafton hos Marrki så fick jag fruktansvärt ont i magen.
Som om jag skulle behöva göra världens längsta rap eller en megafis.
Kunde inte sova på nästan hela natten så jag känner mig helt slut idag, plus att jag fortfarande har ont.

Så nu har jag köpt knark.

Imogaze
vid gasbesvär i mag-tarmkanalen.

Haha, känner mig som en gammal pruppig pensionär.


Och nu sitter jag här och dör av uttråkhet (kan man säga så).
Mamma ska hämta mig efter jobbet och så ska jag sova där.
Man måste ju alltid vakna hos mammsen på jul!

Och så har vi ju juldagen, då blir det 3-rätters på stadshuset. Blir nog roligt, har inga förväntningar riktigt då jag inte varit ut på juldagen förut. Eller kanske en gång och då var jag bara barnet och gick på.. vad heter det.. dublin?

Mittbena och hårlängor, kan inte bli bättre.
Frääääsch.

GOD JUL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback