I'm in love..


Den här har jag suttit och suktat efter i ett par månader nu..
Julklapp någon?
Bara sådär 4731 kronor.


Idag fyller en speciell liten dam år.
Eller stor dam kanske man ska säga nu.

JD
071201

1 år

Hon fick lite oxfilékött som födelsedagsmiddag.
Grattis!



Fredagen bestod av:

Hellas syster m. familj
tacos
idol
flosk



Men vad hände egentligen med den där tjejen på idol?!
Vilket hysteri.
Och att hon svimma sen....
Det där kommer att haunta henne livet ut.

 
(från aftonbladet.se)


Sen for jag till Fälldin där det var "klassfest".
Alla var där.
Eller iaf vi roliga och sen några stand-in.
Får återkomma med bilder.


Lördagen bestod av:
Tjejkväll
vin
tre-rätters
tävlingar
utgång


Förrätt: avokado med hemmagjord skagenröra
Varmrätt: tacotårta
Efterrätt: vit chokladmousse och hallon

Denna tradition påbörjades förra året och det var riktigt mysigt.
Jenna was the winner av tävlingen och vann en brinnande shot.
Frågorna handlade om gänget och kunde bl.a se ut så här:
Vilka i vårat gäng har inte hånglat med..? Vem hade sex mot ett elskåp ute?

Äh men det här går inte.
Tog en liten bloggpaus nyss och tänkte göra en number 2.
Det var nog den sjukaste bajsning jag nånsin varit med om.
Måste ha varit huge för it took forever!
Och så lämpligt blev det en ghostship.
Eller ja, kanske inte den sjukaste.
Det måste ha varit den gång jag bajsa så illa att jag var tvungen att spy.
Detta hände någon timma innan jag och karln skulle ha vår, kanske 3e ute-dejt.
Detta valde jag också att berätta.
Haha, och så började kärlekshistorien..

Jaja, efter tjejmiddagen blev det Oscar.
Riktigt kul faktiskt.


Rekommenderar varmt blueberry and milk-drinken!


Och så träffade man på kollegorna!

Självklart blev det en mrs roboto-arm.

Måste säga att den är ju succé!

Och så hade vi det här glasögonsfenomenet.
(Eftersom jag var så extremt cool i brillorna ville många andra efterlikna min coola image)
Okej att det är polarna som vill testa dem men när det kommer okända människor så blir det bara wierd.

Bortse från mina trötta ögon.

Och söndagen bestod av:


Spa och lunch.
Mycket uppfriskande på en trasig morgon.



Men nej! Vad är det som händer på Boston tea party?!
Varför har de konstiga människorna sex i tv?

Återkommer.
Detta måste ses.

frid



Kommentarer
Postat av: normalin

laddar redan för jul! mys. ska bara hitta en på I. cheerios

2008-12-02 @ 21:15:35
Postat av: normalin

jaaaaaaaa! ja vill tilbaka

2008-12-03 @ 20:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback