Blondinbella's

tv-dagbok var nyss på tv400.

Haha, det var det värsta jag har sett.
"När jag skaffar en egen lägenhet, så måste jag ha städhjälp.
Alltså, hur mycket kan det kosta egentligen?"
Hon är ju smart, skapa lite uppror och få ännu fler läsare än den miljon hon redan har.

Jag har 96 läsare. Tycker jag är ganska bra!
Så.. hej!


Är det fel att grina till Wall-E?
Jag har i och för sig the red week, men.. Wall-E?!


Den var faktiskt bra.



Idag var jag och Marika på stan, kika lite, fika lite.
Kändes oss som rookies när vi fikade, var ett tag sedan. Visste inte riktigt vad vi skulle ta, tog även något som vi inte riktigt var nöjda över och ingen latte!!

Och så var jag snäll och hjälpte dem att flytta sängen till deras nya place på bergsgatan. Riktigt fint.
Sen var de snäll och skjutsade mig till tjejernas träning.

Och nu på SÖNDAG den 21 december så har vi uppvisning ute i Birsta Hov.
Kom gärna dit och sponsra oss genom att fika och kika på oss!



Usch vilket tråkigt inlägg det här blev.
Måste göra något rebelliskt.


Tur att brösten är inne igen.


Jag har nämligen köpt denna klänning fast i helsvart som jag kanske ska ha på nyår.
Den har en mega-urringning som inte riktigt syns här men som känns lite vågat så jag ska sy dit lite svart spets tror jag.


Jaaa, just det.

Karln har smittat av sig med sin tradera-trend.
Ska lägga ut fler grejer men just nu har jag endast denna till salu:
Tradera/Errki

Betta vettja!

Karln har just nu detta ute:
Tradera/Hellas

Frid

Kommentarer
Postat av: ee

å nej, whats that, tradera errki =)hehe..

klart att ja saknar dig, som en tok ju=)

de hemliga paketet kom igår, big besvikelse kan ja lova.. lunch nån dag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback