Blåbärssoppa och skorpor

har jag överlevt på i 1 ½ dag.
Sen när man började svulla julmat på gruppträffen så började det gurgla i magen.
Men det gick bra.
Tror det inte riktigt var magsjuka utan mer en magförgiftning så ni bör inte få rännskita imorrn.

Det har varit en soft dag idag. Uttrycker mig i bild först:


Var först över till min kära granne Jacke som är hemma från Island.
Lite Björn Gustafsson, gympafilmer, filmen Taken, lussebullar och varm choklad.
Mysigt!

Sen skyndade jag mig ner och skulle handla en julklapp på K till jobb-julklappsbytet.
Det blev.....
Konstgjord snö!
Hade jag fått lite tid på mig så hade jag fixat något roligare. Typ något med Kungen eller Elvis the King.
Jaja, har ju fortfarande något på i som jag måste ordna tills på måndag!
Jag fick för övrigt en liten liten stekpanna som man kan göra hjärteplättar eller hjärteägg på!
Must try!

Efter det blev det en mysig fika på Barista med mina exkollegor och kära vänner Evelina, Annelie och Jossan.
Tiden gick hur fort som helst, men nu har vi iaf bestämt att vi ska träffas
MINST 1 gång i månaden i form av fika eller utgång.

Och här sitter jag just nu med en halvnaken karl liggandes bredvid mig.. men han sover och jag bloggnördar.

Måste kanske sova. En stor dag framför mig imorrn.
Laundryday...
Living the dream
woooooooohooooo!

Sökte på mitt favoritord frid på google.
Enjoy.

Frid

Kommentarer
Postat av: ee

tack för igår gumman=)!!

2008-12-18 @ 10:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback