Astroår 2009 Lejonet

Tycker att mitt astro för nästa år låter rätt bra:

Kroppen
Pluto har påbörjat sin nya period i ditt hälsoområde, vilket påverkar välbefinnande.
Nu blir det viktigare att börja må bra på riktigt genom att träna, äta och sova rätt.
Du undviker hälsoproblem genom att satsa på att bli starkare och mer vältränad.
Med lite vilja och beslutsamhet blir du på topp!

Själen
Din ekonomi behöver ses över och omorganiseras - och när du slipper oron för pengar kan du börja bygga upp en inre trygghet på lång sikt.
Du behöver komma till insikt om vad som verkligen är viktigt för dig både mentalt och känslomässigt.
Rensa bort att som är överflödigt, så får du lättare att förverkliga dina drömmar.

Relationerna
Detta blir ett lyckoår i dina nära relationer.
Du växer i umgänget med andra, och ett förhållande kan utvecklas till något långvarigt.
Din stora utmaning är att inte låta överdrivna förhoppningar grumla din förmåga att se klart.
Var realistisk även om du har stora planer.
Gör en kärleksresa under våren.

Din bästa ner i vikt-period:
22 januari - 4 februari
23 augusti - 23 september

Då är du starkast fysiskt:
9-10 april
16 augusti
14 december

Då mår du bäst psykiskt:
14 april
31 juli
27 november

Detta mår du bra av i år:
Tävlingsinriktad sport, styrketräning och en resa till solen.



Kroppen stämmer det ju faktiskt riktigt bra in på då jag faktiskt börjar plugga Hälsovägledning till våren.
Äntligen får jag börja inrikta mig på det jag verkligen tycker är intressant.
Så behöver ni en hälsovägledare och personlig tränare, email me.

Ekonomimässigt stämmer också rätt bra in på mig.
Jag behöver verkligen rensa ut all skit och koncentrera mig på det viktiga.
Från fast lön till.. student.

Och relationerna då.
Kärleksresa är planerad till våren med Marrki, Jensi och karln.
Sen kommer jag nog möta en hel del intressanta människor framöver.
Dessutom är jag glad över att ha mött mina kära kollegor, där man hittat en ny bekantskap.

Jag är faktiskt ledig nu, fram till jag börjar plugga 7 januari.
Kommer att vara riktigt skönt.
Komma igång med träning, fixa och dona hemma, baka, vara med syrrans underbara tjejer m.m.

Vill ni veta erat horoskop?
Skriv en kommentar.

Ciao





Kommentarer
Postat av: Li

jag vill veta, hit me

2008-12-11 @ 11:56:48
Postat av: Anonym

shoot, ja vill oxå veta =)

Postat av: oliwia

jag vill veta :D

2008-12-11 @ 16:23:38
Postat av: normalin

TOO FAR! too far.

2008-12-11 @ 23:10:19
URL: http://normalin.blogg.se/
Postat av: Jhonna

Ja vill oxå veta. Tvilling

2008-12-13 @ 10:36:57
URL: http://ixpix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback