Why?

Varför plågar jag mig själv?
Jag går runt i butikerna i hopp om att hitta en outfit till på lördag, när jag egentligen vet att jag inte kommer att hitta någon plus att jag nästan hade en klar ändå.
Allt såg helt underbar ut.

Jag köpte till och med nästan ett par fula lee-jeans från myrorna och trodde att jag skulle kunna göra ett par snygga baggies av dem. VA?!
Jag tror det här är bara bra för mig, som en avgiftning. Och vilka pengar jag kan ha till annat! Typ god mat, det är ännu en grej som jag är smått beroende av.



Nyligen gick jag ut på en långprommis, gick nere vid ån och mot granlo där jag gick förbi karln som målade dörrarna.
Sen testade jag att gå från granlo till If, tar väl runt 20-25 min, så man har kollen till hösten.


Tror det här kommer att bli en favoritstig framöver. Mysig.

Dock får jag konstiga vibbar när jag är ute och går. Eller jag har snarare en konversation med mig själv vad jag skulle göra ifall någon skulle försöka våldta mig. Sånt tänker jag på ofta.

Idag tänkte jag att ifall det skulle hända så skulle man testa att spela galen, typ skrika "Jag vill inte hamna i psyk igen" eller typ bara stå helt still, inte göra något motstånd då de oftast blir hårdhäntare då, få dem att fundera lite över varför jag inte gör något alls och sen när jag får läge så petar jag han i ögonen eller slår på tinningen.

Jao, många funderingar man har. Skulle behöva en liten bandspelare som fångade upp alla mina tankar, jäklar vad mycket jag skulle få gjort då!
Kommer på såna extremt bra'iga ideér när jag är ute och går men sen glömmer jag dem som en goldfish.

Hemskt egentligen att man tänker att när 12-åriga killar cyklar förbi, ska stanna framöver och gömma sig för att sen försöka våldta mig eller att ett vanligt par eller människa som går förbi, ska få ett psykbryt och döda en.



En till sak som jag får rysningar av är när bilar kommer körandes bakom mig. Jag ser ett scenario framför mig att de är psykon som vill döda och kör på mig bakifrån när jag som svårast kan reagera.
Usch.
Ryser varje gång.

Som sagt, tänker så det börjar lukta bränt.


Fan vad grymma vi kommer att vara till kändisfesten!



Under promenaden hittade jag JD's look-a-like i Granlo.


Plus en lägenhet jag skulle vilja ha om jag vann money money money. Eller iaf en liknande.

Tänk dig vilka mysiga middagar och fester man skulle kunna ha där..

nu hells kitchen

frids

Kommentarer
Postat av: maling

kam behövas! :P fina ni va i lördags, kungaparet is the shit

2008-08-19 @ 00:33:30
Postat av: maling

grattis kakan! :)

2008-08-19 @ 17:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback