Fits like a glove

Vad sitter som handsken?
INGET den här månaden iaf.

Jag har ett mål.
Inga kläder, skor, accesoarer ska inhandlas på en månad.
Varför?
- Två hyror, två katter.
- Jag har knappt nå pengar kvar.
- Jag har för mycket skit i garderoben.

Vart är min walk-in-closet?


14 dagar avklarade, 18 dagar kvar till löning...... will she make it?


Så..
1 dag kvar till A-L's födelsedag.
8 dagar kvar till köket anländer.
10 dagar kvar till kändis-fest.
13 dagar kvar till min födelsdag.
13 dagar kvar till min tränare Krister & sambo Elins förlovningsdag.
14 dagar kvar till min pappas födelsedag.
16 dagar kvar till karlns födelsedag.
18 dagar kvar till löning och en förhoppningsvis inflyttning.
21 dagar kvar till lyxkroppspeeling med mr H.
26 dagar kvar till syster Lindas födelsedag.
27 dagar kvar till Klara & Sannas födelsedag.

A lot to do.





Vi var ut på restaurang Piren på Alnö förra veckan, den varma torsdagen. Hellas mor & far hade fyllt år och vi blev bjudna.
Jag är ju inte direkt kräsen på mat så jag gillade den. Dock måste servitrisen varit ny eller bara allmänt dålig.

Idag har vi lassat skit från lägenheten (lassningen till släpet fick vi hjälp av våra heroes Jon, Mickan och Johan igår) till blåbärstippen. Det var jobbigt. Och extremt tråkigt.
Och vi lärde oss också att det är svårt att backa med en släpvagn..

Nu koncentration på Top Chef.

Jag avslutar med Hellas ben.


fr-id

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback