Nej nej nej!

Vad är detta?


Buffaloskor?! Are they back?!

Usch usch usch, dem är så fruktansvärt fula. Bara för det bär jag väl själv såna om någon månad.
Men nä, jag tror faktiskt inte det.


Idag pratade jag med Robert Gustafsson. Fast en annan Robert Gustafsson.
Men visst hade det varit nice om jag pratade med den kända?




Lördag


Jag och Linda hitta en ny favorit i mammas garderob.
Det var som att gå på second hand. Flåt mamma men du är ju iaf modern!


Denna kjol var mammsi också och den snodde jag till kvällens utgång. Ser även nu att jag körde en see-trough på linnet.
Naaaaajs


Vi åt god middag och
drack gott hos mammsen och sen bar vi oss på Svenssons rätt tidigt, tog bord och drack gott även där. När de stängde så kände vi hungret i magen.
Eller jag gjorde det mest kanske och som tur var togs inga bilder där borta.

På söndagen åkte jag och karln på Birsta en snabbis och sen blev det mys på en brygga i sidsjön där vi sedan fikade och spelade kort på trädgårdscafét som finns där. Mys.


Tycker Hellas överdrev lite när han skulle gå på toa efter mitt bakisbajs.
Fast jag förstår honom nog lite. Bajsar sjukt mycket dagen efter, eller 5 ggr blev det iaf!





Sleeping time.

f  r  i  d











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback