Jag trodde inte att..

jag såg ut som en apa.

Men jag hade iaf trevligt ikväll och jag känner redan nu att detta inlägg är svårskrivet.
Detta är kvällens bilder:

Iris kräktes på mig, och jag sa att jag skulle ge igen under kvällens gång men det blev inget sådant.
Jag höll mig fräsch så att säga..

Maten och lekarna hos min tränare Krister och sambo Elin + bebis Iris, var jävligt god och roliga.


Det här är fredrk, och det var hans moder som skjutsa in oss från ödeindal..

En mycket trevlig människa!!

More pictures:


Vi var tveksamma till denna lek. Ser ni det på mitt ansiktsuttryck?



Jag kom faktiskt tvåa och det är bra för en som inte gillar öl så jag vet faktiskt inte varför jag ställde upp. Men vad gör man inte för laget!
Men jacke blev the winner!



frid

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag saknar er =((


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback