Gossip girl

Vilket töntigt program.
Ändå har jag suttit och sett 3 avsnitt på rad. Och tyckt det varit rätt bra.
What?!

Nåja.. sitter och väntar på karln att han ska ha tränat färdigt.
Under helgen har vi bökat och stökat med lägenheterna, och fått great hjälp av Marrki och Johan the hulk.
Fast idag har vi systrar varit hos pappa och firat honom, han fyller år dagen efter mig.



Han fick ett presentkort på byggmax på 2200 kr och en tischa där det stod "Här är jag, vilka är dina andra två önskningar?". Han blev glad.

Fint väder med lite blåbärsplockning och foton på svampar.




Är jag ett lammkött?


En liten rolig grej hände på hellas match i fredags. Matchen var i Matfors, på ett stället jag aldrig varit och jag anlände lagomt till matchens början och skulle betala mina 15 kronor för ungdomsinträde.
Det stod en gammal man vid grinden bredvid inträdet.
Men precis när jag ska gå in där man betalade, så öppnade den gamla mannen grinden och vinka dit mig.
"Jaha, ska jag betala här?" tänkte jag.
Så jag ställde mig alldeles vid grinden med ett grepp om mina pengar, redo att ge över till den gamla mannen.
Men då så mumlade han lite, log, klappa mig på axeln och typ plankade in mig utan att jag behövde betala.
huh?
Hellas kände honom inte, tänkte först att det var han som sagt åt den gamla mannen, men ingen annan förutom jag fick gå in där.
Gratis.

Tack gamla man.

Ja, de vann förresten med 7-2. Karln gjorde ett mål och en pass till ett mål, tror jag. Great!


Jag funderar på att börja göra små inslag av hälsotips då min dröm är att bli personlig tränare och dietist åt kändisar och extremt tjocka människor i USA.
Återkommer om detta.




Ett sista farväl av lägenheten

f-r-i-d

Kommentarer
Postat av: Ryggskott

Blåbärs scones!!

2008-08-26 @ 20:27:12
Postat av: jennifer

kan jag göra :D bara att skriva på msn :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback