Fan fan fan

Vi var ju som sagt och lassa massa skit till blåbärstippen igår och så fick vi syn på en äldre man som tänkte slänga två gamla fåtöljer som var lite retrocoola.
Bara att klä om dem så skulle dem va skitsnygga.
Så jag gick fram och fråga om han skulle slänga dem men han verkade inte kunna någon svenska så jag fick lite panik och fråga inte vidare.
Sen kom det ju självklart en jäkla lodis o fråga om han fick dem, och då frågade han frugan som jag antar att det var och så gavs dem bort!
FAN FAN FAN.

Ska åka till tippen varje torsdag efter jobbet och kolla efter gamla möbler.
Ni kan kalla mig the bum.

Nu ligger karln och sover (!) och jag håller på att dö av hunger. De där lantchipsen med gräddfil&lök-smak ser rätt goda ut härifrån.......

Lite mer pics från kräftis hos tränarN.




Den spillda jägern får ju inte komma till spillo


Massa roliga lekar och trevligt folk. Hoppas jag är bjuden till nästa år.. jag fullföljde ju aldrig mitt hot att spy tillbaka på Iris så jag bör nog bli det... (?!)

NU VILL JAG HA MAT!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ledsen, men jag hade fullt sjå med att serva 24 pers å hålla reda på Iris så det blev inga kort! Skulle inte jag finnas skulle det aldrig finnas några kort i vårt hushåll. Nu är det ju som tur var inte så, därför finns det 7401 kort på den här datorn, men inte från i lördags!:) Men kolla in http://martinawestling.blogg.se

2008-08-08 @ 18:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback