Update i högsta grad..

Eller näe, såg att klockan var mycket säg.

Men en rolig grej.

Mina systerdöttrar har skaffat blogg.
11 och 12 år.
Mycket underhållande.
Visit them or else.
- cajsakulan.blogg.se
- kettina.blogg.se
image1549
Cajsa och Ebba.


Helgen då.
Lördagen spenderades mycket på Jess med min nya anlitade frisör Victoria (mycket duktig) och både jag och syster Anna blev nöjda med frillorna.
Det blev dock inte rakat som trendskaparen Brittan.

Sen agera personalshopper till Marika och hem och städa inför las partay.

image1550
Lite chinesefood med tjejerna innan.


Alkoholtestning, mingel, alkoholtestning och en fascinerad crull av mina fina Gran Canaria-shotglas med nakna människor i.

image1556
The thai-gang!

image1557
Och en mycket fullcrull.

Det blev ett försök till stadshuset, sen ett besök på bishop arms (?!) och sen olearys.
Lite mingeldingel där, en mycket passande nilen (alanb.blogg.se) och mAx-mat.

På söndag shoppa jag och Marika loss på Ikea medan bakisLinda kolla på :)
Här är en liten outfit vad det blev.

Me like.

Nu sova, big day tomorra.

Yo mamas

eller frid mina mödrar

Kommentarer
Postat av: maling

sorry, hade inge batteri på mobilen men du får bilder nån annan day! du skulle vart med imorn

2008-04-30 @ 00:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback