Tjababaloba!

Kommer inte ens ihåg vad som har hänt sen i lördags.
Det händer så mycket i mitt liv!

not.

Men vi var som sagt ute i lördags och firade våra vaginor. Hellas var med på ett hörn också.
He likes vaginas.
Haha, nej usch skämtar bara :P

Först var jag och kika när karln spelade.
image1432
3-1 mot Essvik.

Jag träffade också en hund som var lika stor som en ponny.



Marika och jag testade lite sccchhnaps (eftersom en viss A-L inte befann sig på sin rätta plats fick jag och Marika ta över uppdraget).

image1435
Jag hoppas att ni släckte ner allt 20.00-21.00. Annars är ni hyfsat 2007 (!)

        
Massa mat, baileys coffee, skitgod cheesecake a la Lindz0r, present och mys.

image1440
Dessa snapsglas köpte jag på Gran Canaria.

Men det roliga med dem var vad som syntes i glaset.
image1441
"Before u drink it, look into the glass and u will find a surprise"
Servetrisen som sålde dessa glas till oss :)
Kanske inte syns men det är iaf en karl.
En mycket ståtlig karl.
En mycket ståtlig naken karl.
En mycket ståtlig naken och erotisk karl.
Han visar helt enkelt snoppen.
Den syns tyvärr inte.

Det andra glaset föreställer en naken tjej som bresar som flickorna i stockholm.
Ett uttryck jag har hört ett antal ggr.
Vet dock inte om det är sant eller inte.

Annars var vi ut, började på svennes och försökte komma in på stadshuset men fick inte.
Nu inte detta pga att vi var dunderfulla (vi var bara lagom) utan för att det var för mycket folk där.

Kul kväll för övrigt, slutade dock med sura bär.
En karl i soffan och moi in the kingsize bed.
Men sen blev det bra på söndag och vi åt kinamat och sedan var vi till Pingstkyrkan på söndag kväll.
Pingstkyrkan: Marika och Jens
Förklaring: Hellas blev sur för att de hejade mer på HV71 än på Timrå.
image1442
Tiggarn.

Nu ser jag ut som cuasimodo (?!) från ringaren i Notre Dame och måste sluta skriva om jag vill behålla min hållning normal.

mm, hejdå

Kommentarer
Postat av: Li

Earth hour!! Det var ju köng att vi gjorde det :D Nåt annat hade varit så 2007 som sagt ^^ Va go JD är, och riktigt söt när hon tigger ^^ Det kan vara avgörande matchen imorrn på 5an mellan Timrå-HV71, vinner HV är det kört! AAAH

2008-04-02 @ 11:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback