The destroyer

Ett annat nick på JD.
Hon gillar den här halshuggnings-stilen från 1500-talet.
image1446
Hon hade valt att riva ner vår pengavas och svarta gubben.
Pga ett flygfä i form av en fluga.

Men vasen överlevde, dock däremot inte the black guy.


Annars har jag försökt att baka en cheesecakebrownie till fredagsfikat imorrn.
Visst låter det gott?
Det ser också väldigt gott ut.
I min browniebok ja.
Tack och lov ska inte min grupp äta bakverket utan den ska förgifta karlns crew.

Jag ska briljera min första fredagsfika så de kommer att längta till nästa gång jag ska baka.


Sitter och ser på Anna Skipper - du är vad du äter nu.
Jag måste helt enkelt avsätta henne från programmet och ta över helt. Det här går inte längre.
De behöver en frisk fläkt som mig ;)
Ja, de behöver bara vänta 4 år and I'll be there.

image1447
Ja, jag har en vattenskalle.


Nu är kakan klar.
Ehm.
Jag måste be Marika göra den, då blir den nog rätt gjord.



Ajöken fröken

Kommentarer
Postat av: partykrabban

haha berätta imorn vad if tyckte om kakan :D eller om dom överlevde iaf!

2008-04-03 @ 23:05:49
Postat av: pk

ps. krabbor välter inte vaser

2008-04-03 @ 23:06:16
Postat av: Hellas

If fick ingen kaka....

2008-04-04 @ 08:24:52
Postat av: maling

update plis?

2008-04-05 @ 15:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback