Summering av kvällen

- deprimerande att ligga över viktmålet.

men det är gott med brie..

- Det är inge kul att inte vara ekonomisk oberoende.
image1481
Och att den lilla chansen att bli det ligger för långt bort..

- Vi funderar att skaffa en kompis till JD.
image1482
Men kanske inte just den här.
Den ligger för övrigt ute på blocket, living in Sundsvall, och all yours för 1000 kr.
Seriöst.

En femårig exotisk hane som heter Canvas.

- Passionsfrukt är hyfsat underskattat.

- och det är extra kul att bita på kärnorna.. it sounds funny.

- JD har lyckats hitta monstret.
image1484
Och jag har inte bestämt om hon får leka med det eller inte.

Nu sitter jag och kikar i glitzy.se och har bestämt mig att unna mig några fina plagg därifrån då mina nyköpta shorts inte ville sitta (eller inte sitta) som dem skulle.

Och så får det bli en kvällsbajs. Ska jag köra den vanliga "måste testa kranen" för karln eller bara go for it?
Tomorra u will know.

Frid

Kommentarer
Postat av: Maijsan

min kisse får kissebebisar om ca 3-4 veckor. Tönkte bara om du var intresserad av en kompis till din "JD" :) norsk/silver shaded perser blir det!!

Postat av: maling

go for it såklart

2008-04-12 @ 23:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback