Smygbloggning

på högsta grad.

Sitter på jobbet nu och tänkte lägga in ett smyginlägg. Jag är dock inte så diskret som jag tror, tittar oroligt omkring, känner dömande ögon kolla på en och halvsvettas.

Nejdå, chefen är på möte, ingen bryr sig ändå och det är så lugnt just nu + att systemet krånglar, så jag passar på!


Jag insåg häromdagen att Marika ska vara borta ca 1½  vecka till! Hur ska jag klara mig?!
Jag ser dem framför mig, där borta i Egypten, under en utflykt till Kairo eller nåt, som typiska turister.

image1479

Förhoppningsvis har de inte gått så här mycket under resan. Men glupska som de är på livet, så vet man aldrig.

Annat man kan roa sig när systemet är kaschas är www.tjuvlyssnat.se:

Klassrum, Lerum

Det är historielektion och klassen har precis fått i uppgift att intervjua en person som upplevde andra världskriget.
Läraren: Frågor?
Elev: Var ska vi hitta en så gammal person? Blocket eller?!

Ser bilden framför mig där dem ivrigt sitter och söker på blocket efter gamla människor.
Och skulle inte förvåna mig om de hittade en gammal människa på auktion.



Nej, nu måste jag fortsätta jobba!

Frid

Kommentarer
Postat av: m

det r högstadiekids 14 15 år :) dom fick även göra sketcher haha. vad händer hemma?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback